Гаряча телефонна лінія

Прийом усних звернень громадян за допомогою засобів телефонного зв’язку до Департаменту здійснюється через уповноважений контактний центр – Комунальна установа «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради.

З 28.10.2015 усні звернення громадян, які подані за допомогою засобів телефонного зв’язку, розглядаються згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян». На них надається письмова відповідь у встановлений законом термін.

Нагадуємо, що згідно з вимогами законодавства при поданні звернення обов’язково вказуються: прізвище, ім’я, по-батькові заявника, адреса та зміст звернення. Анонімні звернення (без зазначення ПІБ та адреси), а також звернення, в яких відсутній зміст (опис конкретної проблеми, яка підлягає вирішенню), розгляду не підлягають.

Телефон «гарячої лінії»: 0-800-503-508

(Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні)

 

Графік роботи гарячої лінії:

понеділок-четвер – 8:00 - 17:00,  

п’ятниця – 8.00 - 15.45,

субота-неділя – вихідні.

У передсвяткові дні робочий день скорочується на одну годину.